Från Hudik,

Hemma från en super mysig dag i Hudik med familjen !
Har precis kommit hem, hunnit packat upp kläderna jag fynda, inte hunnit nå mer..
Jo, slängde ut min fina lilla julgran .. ser så tomt ut nu :(
- och när vi ändå håller på. Här kommer lite bilder!



Jacka & Kavaj, HM
Vit stor T-shirt & vinröd/svart tröja, Ginatricot
Pannband, Intersport
Bruna uggs, knapps skor (?)

Sen hitta jag ett par shorts jag blev smått kär i, men köpte dom inte....
börjar nästan ångra de nu :(


Men iaf så hoppas jag att alla underbara läsare haft en bra dag ! :)


Kommentarer
Postat av: aaana

Vart hittade du shortsen? ruuskigt snygga !

2012-01-04 @ 21:26:26
URL: http://annafockstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0