2012, välkommen

Somnade vid 4 imorse.. sov till 1.. så skapligt trött..
Hade en toppen kväll iaf ! :)
Även om jag saknade några personer, som jag tycker skulle vart där.

Startade året med att äta glas.. ja, glas.
Vi hade stått ute i kylan, så gick jag och tjejerna in. och när jag skulle dricka(jordgubbscider eller nåt liknande) så sprack glaset, kändes ju som en bra start :(
Men resten av natten gick jag runt i onepiece.
Fick fixa naglarna på Olivia, hon smått tvingade mig.
Men det ska man väl ta bra, måste ju betyda att man inte e så dålig ? ;) haha.

Nu sitter jag iaf och fixar naglarna på mig själv, ser ut som jag kommer bli ganska nöjd iaf ! :)
Kanske kommer upp nån slarvig bild senare, om jag orkar lägga in bilderna.. så trött :(

Bjuder på en bild från igår !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0