Träning på G

Dansat framför Kinect en stor del av kvällen, Fett nice!
Äntligen ett roligt sätt att träna på.. haha ! ;)
Ska försöka göra det varje kväll nu,
behöver verkligen komma igång med någonting, haha.
Men iaf, nu så sitter jag med mamsen och Fredde framför TVn.
Kollar på Revenge, samtidigt som jag bjuder på två gamla bilder från början av 2011..
Hade lugg, blekte slingor, osvosvosv.
Saknar faktiskt dendär hårfärgen en aning,
men jag vill aldrig ha utväxt igen.. ALDRIG.

Btw.
Blir troligen ingen skola för min del imorgon.
Är förkyld, och jag vill verkligen inte det ska leda till lunginflammation. :(
Så blir nog bättre om jag stannar hemma och vilar upp mig..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0