Dethär är min rubrik, lev med det.

Ledsen för att det inte blev nått inlä'gg igår, fick lite stressigt senare..
Men iaf.
Snål åkte med pappa till skolan, slutade 4, sen blev det stan med Lia lite snabbt och efter det drog vi oss hemmåt. ;)
Kollade på ett linne som jag funderar på att köpa imorgon, osäker.. vill såklart ha det! Men jag måste spara pengar..
Men i och för sig så blir jag ju 14 nästa tisdag, så då får jag väl lite pengar kanske ?
Bara jag får pengar och appertiff mössan så e jag nöjd..! :)

Men till igår.
Morgonen var väl som vanligt, inget speciellt. Sen senare på dan kom Pontus ! :)
Började med att köra MW3.. Och vem vann ?! Jag!
Sen vann han över mig också, men ja.. Han steker mig i vanliga fall..
Och jag som e lite vinnarskalle också, kändes ju bra efter.. ^^
Och som avslut bjuder jag 4 vackra mobilbilder.♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0