Hemmadag,

Ligger framför TVn, ska snart sätta igång någon film..
Blev ingen skola för min del idag, ont i halsen. Inte kul säger jag!
Uscha.. Men senare kommer mamma hem med halstabletter till mig, skulle sitta fint nu.
Men medans får jag bara ligga och ta det lugnt.
Hoppas på att bli bättre tills imorgon, för jag hatar att sitta hemma.. HATAR.

Blev mys på stan/gårn med Lia igår, hade allmänt mys !
Köpte linnet också! kommer bild senare :)
Sen så planerade vi inför fredag, ör då äre dags för fest!
Blir tranan med bästa då! längtar ;)
Sen får man väl hoppas på att man träffar nå roligt folk, typ Pontus, Elina och Simone ?
Skulle sitta fin fint de ! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0