Socialt folk ..

Sitter i vardagsrummet med Lasse oh pappa, :) Kollar på nått om flygkatastrofer eller nått .. xd Skit kul ... (Yy) Men bara därför sa tog jag pappas iphone och passa på och slänga in ett inlägg ! ;) Så just nu så skriver jag från den, men de har ni redan fattat. :) Jag har precis tagit fram cupcakes som vi tänkte mumsa i oss ! :3 Vi är jätte nyttig, I know.(Aa' Men sen så ska jag väl chilla, träna på gitarren osv. :) Inte göra så mycket helt enkelt, ^^ Sen så är jag väl alltid social, så jag kommer väl sitta oh smsa eller nått. Sånt är ju oftast ganska kul .. Om man hittar nån kul oh Messa me ! ;) , fett kul dag ! Oh bara så ni vet så schteeeeker jag näre gäller pingis ! Kan ju va bra oh veta. Om de nu va sant ...^^ //Ebba Mårtensson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0