Svar från frågestunden !

Gillar du min blogg?
- Ja, annars skulle jag inte läsa den varje dag. :)
läser du min blogg?
- Än så länge, ja !
isf vad är bra och dåligt med den?
- Jag tycker inte det är nått dåligt på den alls ! Så ja, allt e bra ! :D
kan du länka den?
- Vi får se senare, funderar på oh länka till alla bloggar jag läser. ;)
vilka är dina tre bästa vänner/ du kan lita på mest?
- Himla svårt .. Lia Westerberg, Ella Jonsson och .. jag vene .. så himla svårt oh peka ut nån ;/
kan du lita på mig till 100000%
- Ja.♥
vem är snyggast ante eller hjalle?
- Har ingen aning o.o seriöst, jag vene ..
vilka färger gillar du?
- Gillar dom flesta(stavnigsfel?..x'D) ^^ Men dom jag gillar mest är väl blått, rosa, rött, svart och vitt kanske ? :)
tycker du om dig själv?
- Jag har väl mina dagar jag kan tycka att jag är ganska okey .. men ne, jag tycker verkligen inte om mig själv.

finns grisar?
- Ja
lever hästar?
- Jajemen
varför är det en kanin i mitt gips?
- Jag har ingen aning .. får det enns plats en kanin under ett gips ? o,ô
varför finns det kossor?
- Jag har ingen aning, nån anledning finns det väl .. ^^
finns det fiskar? eller är alla fiskar döda?
- Det finns fiskar. dom lever hela högen, förutom dom fiskar som är döda .. Men dom finns ju inte mer ? huh ? ;)
säker på att det finns ugglor?
- Ja. stensäker.

kan du rapa alfabetet?
- Nej, never ever .. ^^
hur många gånger om dagen tänker du på den du gillar?
- beror helt på hur mycke jag gillar personen. :)
vilken artist gillar du typ asmkt?
- ehm .. svårt. Men säger Adele.♥ Kan aldrig få nog av hennes låtar ..
har du gjort din header och design själv, elr har någon annan gjort den?
- Den jag har nu har jag gjort helt själv, (det kan ju förklara varför den ser ut som den gör, :F) förutom att jag fick lite hjälp av Lia att sätta in headern någorlunda.^^
anväder du spotify elr grooveshark?
- Nu använder jag båda. för vissa låter kan jag inte få tag på på grooveshark .. men senare kommer jag nog bara andvända nån av dom, drygt oh hoppa mellan. ;c

har du djur?
- Ja. nu, två katter och två kaniner. ;)
hur länge har du bloggat?
- inte så länge .. började väl kanske nån gång i slutet av sommarlovet ? ^^
fixar du allt själv med designen å så? ;p
- Som jag skrev innan: Den jag har nu har jag gjort helt själv, (det kan ju förklara varför den ser ut som den gör, :F) förutom att jag fick lite hjälp av Lia att sätta in headern någorlunda.^^

Om du fick välja mellan en 13årig jättesnygg kille, som luktade FISK, och det inte gick o få bort lukten på, eller en 40årig gubbe, som var skitsnygg o luktade jättegott ?????? DU MÅSTE VÄLJA, ANNARS RAPEAR JAG DIG I ARSLET MED EN KULSPETSPENNA :*
-
Haha, inte för jag vet va de e för random fråga då .. xD men men, hade nog valt 13åringen. Hade väl isf köpt en himla stark parfym åt han, ;)


Kommentarer
Postat av: ella

bästis, du är bra bäst <33

2011-11-04 @ 23:32:07
URL: http://somella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0