- Juste ! haha, -

Nu ska ni få bilder på byxorna ! inga bra bilder dock ..
uppifrån knäppt bild också, ännu bättre .. :p
De kommer lite bilder på det jag köpt idag också. :)
Nu när jag ändå håller på !


Crocker jeansen. ;)

ny TUBhalsduk. :D

nytt iphone skal. - till min blivande iphone ! :)

ny ögonfransböjare och pennslar. :)

Det jag köpt idag. :)
Älskar halsduken ! Neutral färg .. och den är inte vit(som eh en av mina favorit färger)! :D
Sen så Iphone skalet, Jag är beroende av London oh U.S.A flaggorna ! ♥
Hahaha, fynd iaf !

//Ebba Mårtensson

Kommentarer
Postat av: madelene

just nu har jag frågestund på min blogg.

Skulle bli jätte glad om du kikade in och frågade någonting! pussn :*

2011-11-05 @ 19:01:28
URL: http://madelenerehnvall.blogg.se/
Postat av: Jonatan Sjöholm

Det kommer inte hända.. men tänk om du inte skulle få en iphone xd

2011-11-05 @ 22:02:02
URL: http://jonatansjoholm.blogg.se/
Postat av: Do me?

Spread those thighs for me?

2012-09-06 @ 21:55:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0