- Anywhere you are, I am near -

Nu har man kommit hem från bion med Lia, Emil, Anton och Hannes ! :D
checka Harry Potter och dödsrelikerna i 3D, va vell okey .. Men tack vare Lia vart den bäst ! :D
( "Det är Ebba Mårtensson överallt!?8D" "SBF!" "Han är min farfar?;o äru tsm me min farfar ?!" )
Lia, du är för hemskt underbar ! :')
Sen så Kasta Hannes och Emil popcorn på mig och Lia ! x'd
Då kasta vi en bil ... :D

Jah, men nu sitter jag vid facebook, bloggen, DV och lyssnar på:
http://www.youtube.com/watch?v=nQY4dIxY1H4&feature=player_embedded
Fett fiin låt ! :D
Men nu när jag ändå nt gör något speciellt så tror jag att jah ska ta mobilen och ringa Lia lite såhär spontant .. för det är för himla kul ! :D

Men nu så kommer jag nog inte skriva nå mer ikvl, så Gonatt alla söta läsare ! :D // Ebba Mårtensson






Kommentarer
Postat av: Julia Westerberg

jag är sköning ;D <oändligt

du är underbar gumman! :*

2011-07-15 @ 08:19:24
URL: http://juliawesterberg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0