Hejsan !

Nu sitter jag här ute me datan en snabbis ! :) Och då passar man ju på ock skriver ett inlägg. ;)
Men iaf, Idag så har vi vart ute med båten en stor del av dagen. :) Haha..
Det va vågor ! :D skitkul ! :)
Men pappa då, smartast .. Vi körde såhär snabbt över vågorna.. också får han för sig att sakta ner.. och då sitter vi 3 personer fram i båten. så gissa ? jah, Det kom en våg rätt in i båten .. !? Rätt över mig oh mamma .. x)
Såhär jätte varmt va det ju också .. ! >.<
Men efter vi åkt båt så gick mamma och jag in på byn.. vi hade ju ändå inget bättre för oss. ^^
Och då ville jag ha Glass, och då hitta jag Oreo glass !! :D

Så himla god !!!! :D
Jag vill ha mer .. C:

Men nu snart så ska jag nog .. stänga av datan för det är så himla kallt ute .. ^^
Det irriterar mig att det blir så kallt här på kvällarna :/ ..
Men annars äre bara fint här ! :D

Dagens fråga, Vad är det för väder i Sverige ? :)

Men nu så ska jag ta och hitta på någonting !
Ligger nog ganska lågt med uppdateringen imorgon, eftersom det nog ska bli regn.
Bara förvarning ! :)

Men jag skriver mer senare ! :D HörsHej ! // Ebba Mårtensson

Kommentarer
Postat av: Jonatan

Svar på dagens fråga : - Här i Sverige är det ganska fint väder, iaf här jag är i Borås ^^ <3

2011-07-17 @ 20:15:23
URL: http://jonatansjoholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0