Göteborg ! :)

Heej ! här kommer ett kort inlägg ! :D hinner inte skriva så mycket..
Men iaf, Idag har jag vart på Liseberg ! :)

Åkte nästan allt, men värst va vell Atmosfear då .. ! x'd Jag och min kusin skrek på vägen upp .. xD
Vi va lite hyper ... ^^ Men iaf så va vi där med släckten och sådär ! :D (kul oh träffa alla igen !)
Och nu så har jag två olika banbilder me hem ! (balder och flume ride.)
Jag gör såhär världens snyggaste miner på båda ... xD Haha !

Sen igår så var vi på stan och shoppade ! :) Köpte:
Tröja, Monki.
T-shirt, HM.
Marwin Linne, JC.
Väska, ------.
Skor, Us.Polo ----.

sorry för att jag inte koomm på vad 2 butiker hette..^^ men va inte så noga me de ...
Men iaf, nu ska jag gå och duscha, för att senare gå och lägga mig och vila. :)
För imorgon blir det mera shopping innan vi tar tåget hemmåt vid 15:00 tiden ungefär. :p

Men nu är jag ganska så nöjd med mitt inlägg. så nu sk jag duscha ! :)
Skriver nog mer imorgon när jag kommit hem ! :D // Ebba Mårtensson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0