Gomorgon !

Gomorgon !  jag vakna för cirka en timme sen .. ( 11:15)
Men idag så ska jag packa färdigt till Norge ! :) Vi åker vid 5-6 imorn, betyder att jag måste gå upp vid 4a .. x'p
Men iaf så ska jag och mamma bara vänta tills det slutar regna, sen så ska vi ut och städa åt kaninerna.
Inte så kul .. men sånt får man leva med om man ska ha djur. :)

Kommer nog komma upp en hel del bilder sen när jag kommer hem från Norge, eftersom jag kommer fota en stor del av tiden där ! :D Det ska iaf bli kul ! :)
sen så åker vi nog hem på torsdag ! :) Och sen på fredag blire nog brännbollsyran ! ;)

Jah men dehär blev ju ett ganska kort inlägg .. Men jag skrev lite iaf ! :)
Men jag skriver mer senare ! :D // Ebba Mårtensson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0