Färdig !

Yeiie ! Nu är bloggen färdig ! Därimot ska jag fixa ny header ;)
Men iaf, snart så sticker man till bollnäs och går på bio med Lia, Emil och Anton ! :)

Men iaf, dagen började med att jag blev väckt av en traktor som va ute oh gjorde någonting på åkern..
Sen vid 2:tiden kom Lia hit !
Sen har vi suttit och nördat oss hela dagen .. sådär .. så har vi ju fixat min blogg ! :D
Och snart så åker vi till bollnäs ! :)

Sen så äre ju såhär att jag åker till Norge på lördag .. men ska försöka blogga dagligen ändå .. ! :)
Men uppkopplingen suger på vägen dit .. men sen finns det ju WIFI där vi ska bo,
så då ska det ju funka som normalt ! ^^
Förutom att jag troligen inte kommer kunna skriva Å Ä Ö .. så det kommer kanske se lite annorlunda ut .. xd
Men jag kommer säkert på någonting .. ! :)

Men jag skriver mer senare ! :) // Ebba Mårtensson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0