Äntligen !

Strömmen är tillbaka !
Så nu kan jag slänga upp inlägg som vanligt ! :) YES !
Och här kommer lite kort om dom två senaste dagarna,

I måndags var det lungt hela dagen,
och senare mot kvällen drog jag och Lia oss mot Anton och Poppe !
Sen kom det mer folk, och vi hade de allmänt chill ;)
Så sov Lia och jag där.
Sen igår gjorde vi väl inte så mycket, mest lata oss ..
Sen stack poppe hem, Och då drog Lia och jag till stationen, så åkte vi hem. ^^
Resten av kvällen så låg jag hemma bland alla ljus och myste.
Skissade lite osv. ;)

Och idag ska vi fixa lite hemma efter strömavbrottet, sen sticker jag och mamma in mot stan. :)
Se om jag hittar något kul nu när det är mellandagsrea ? ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0