Sista inlägget för ikväll.

Känner mig faktiskt nyttig ! sitter och dricker smothie som inte innehåller nått med socker i !
Då får jag faktiskt bli lite mallig, :3


Sitter och dricker banan-smoothie. En av dom godaste sakerna jag vet ! :)
PLUS att smoothiesarna jag gör inte innehåller nå socker alls !
Låter vell bra ? Då kan man ju dricka dom lite när man vill, :D
Jag är inte direkt bra på att äta frukost .. Men då brukar jag göra en smoothie !
Liksom .. det går i .. för det är gott .. ^^
Sen så måsste det se perfekt ut ! Annars dricker jag nt ..
Jag vet .. Det låter astöntigt.
Men jag är perfektionist när det gäller det mesta .. ^^

Btw, svarar på frågorna från frågestunden imorn !


//Ebba Mårtensson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0