jaoop, det eh så ... lev med det.

Sitter hemma ! Har precis ätit, Ska snart gå oh duscha och fixa inför imorn ! :)
Efter skolan idag så blev det stan med Lia oh Isak ! :D Vi gick på max ... :3

Förlåt Isak.. var bara tvungen!
Haha :D Var fett kul ! :)
Sådär jah .. jaop .. Jag måste köpa nya örhängen .. Jag sarja mina svarta ringar .. vettefan hur ...
Men nu är dom guldiga iaf ... ^^
Seriöst jag dör ! xD jag älskade dom örhängena ! D: Köper nya imorn om jag hinner !!!
Btw, Kommer bli väldigt låg uppdatering nu eftersom skolan börjat ! :/
Men kommer slänga upp ett varje kväll iaf ! Sen på morgonen om jag hinner !

Hjalle, fyy vad jag älskar dig.♥♥♥

Jag vill hinna säga allting innan jag ska gå.
Älskling, vänta låt mig bara sitta bredvid dig.

Herre gud pojke.. Fatta hur mycket jag älskar dig.♥


//Ebba Mårtensson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0