I♥JC

Hemma från bollnäs !
Blev lite mer shopping idag, fast för mammas pengar .. ^^
Fick :
Crocker jeans, JC
Skjorta, JC

Vit Marwin tröja, JC
Bilder kommer senare ! :)
Nu sitter jag iaf och latar mig i soffan, har precis ätit tacos ! :D Fett gott !
Umnumununummmmm ... :3
Senare ikvl så blir det film med mamsen oh Fredde ! Ska se SKYLINE.
Jaoo .. :)

Och idag kom sötnosen på bilden hem ! :D ♥
Fyyyy vad jag har saknat han !


Btw,
Jag vill tacka min kära Mamma för att hon så ofta ställer upp för mig,♥
Om jag behöver hjälp är du där.
Om jag behöver prata lyssnar du.
Du har köpt nästan allt jag äger !
Och jag tackar dig nästan aldrig ..
Men du ska veta att, Jag älskar dig !♥



//Ebba Mårtensson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0