För jag kan göra det som ingen gjort -

Ska snart fixa håret inför imorn, för imorn tar jag buss 07:05 till skolan !
Men vi börjar 9:00, ^^

Idag har man vell vart flummh, Gick ut till nått ställa på no'N. Jag, Lia, Jocke, Mats, Robin oh Marcus gick till nån park oh flumma .. (a' Herre gud .. ! x'd
Jaop, Sen stannade jag, Lia oh EllaBella på stan, sen kom Frida ! :)
Btw, köpte nya örhängen !! :D
Vill bara påminna alla andra om att passa sig för Lia, för hon eh ibland den skämmigaste jag känner !
Lia, Jag ska hämnas för idag ! herre gud Lia ! x'3


i want you to know,
that every word i said was true,
now hear me say,
that im so in love with you.


Hjalle, kom ihåg det,♥


//Ebba Mårtensson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0