the repeated "<3" -

Sitter oh kör lite hyper-talk med bästa Lia !
Imorn blire chill, sen så blire mer chill,:)
Ska alltså nt gö ett piss !
Sola FTW ! :D det ska jag gö, nu näre ska bli varmt ! :)

Blir snart sängen för mig, :p
Känner mig jätte trött efter dagen .. xd
Marcus typ lyfte mig med en arm uppför typ 4 trappor .. xd Fan va skraj jag blev först .. x'D
Jaoop, Sen efter skolan blev det MAX med Lia, Wea, Alma, Marcus oh Oskar :)
Jag oh Lia garva sönder .. (Y)

Märker du inte ?
Att jag dyrkar,
varenda litet steg du tar.
Att mina ögon tindrar,
så fort du är nära.
Att jag känner dina hjärtslag,
även fast du står på andra sidan jorden,
Att jag blir annorlunda,
När du är med.
Att när du ler,
Ler jag.
Att när du faller,
Står jag bakom och tar emot dig.
Att jag inte bara kan sluta,
att älska dig.♥


//Ebba Mårtensson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0