Halsen totalt dödar mig ...

Sitter hemma. Har vart dålig i halsen hela veckan, men nu har det lyckats blivit värre.
Har jätte ont och är hes som satan :(
Så fick ställa in sången idag, känns ju bra .. fast ne.
Fått massa gulliga sms från kompisarna, det har startat min dag iaf :)

Btw.
Var på jätte dåligt humör igår när jag äntligen kom hem.
Jag skulle ju ta tåg hem ifrån bollnäs i går, Och bara därför kommer det ett tåg på motsatt spår och stannar vid övergången, så jag kunde inte ta mig över till mitt tåg.. Så hade kanske fått väntat mer än två timmar på nästa tåg.
Kändes ju skit kul..!
Men som tur var Simone kvar, så jag stack till henne. :)
Och sen vill jag ge creed till dom 2 killarna som kollade buss/tåg tider åt mig, tack, tack, och tack !

Hoppas ni söta läsare får en bra dag ! :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

men jag fick inge creed för att vi skjutsade hem dig?? taaack

2011-12-14 @ 20:10:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0