Morning ! haha, bäst på engelska jag.

Såhääääär äreeeeeeee ... Eh, jag kom inte på nå oh skriva ! :D
Nu sitter vi nere i Lias vardagsrum, vi sovde här :3
Filmerna var inge läskiga alls ! De sög ju .. :/
Vi skulle hyrt Insidios ist. Men så tänkte man inte då.

Haha, skönast bild på mig oh anton .. xd
Hur cool va man inte på den tiden ? ;)

Min reserv mobil eh cp .. sim-kortet har spara alla nummer från förra mobilen,
oh sen gåre inte ändra på dom ! -.-
Går bara om man tar bort kontakterna oh lägger in en ny, :S
Så de suger </3
Så jag har massa kontakter som heter som dom inte ska ... -.-
HAhahhahahahaaaa.... Men nu är det så tills jag får tillbaka min HTC. :p


Jag saknar dig älskling ! ♥
Bara så du vet,
jag kommer kidnappa dig nån dag sen när du kommit hem. :*
Okey ? :D
»Inte för att du läser dehär då, men men,«


//Ebba Mårtensson


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0