Ett stort Grattis ..

.. till fader Larsa !
Jag lovar att ingen, oh då menar jag INGEN har en sån farsa som jag.
Han eh oslagbar !

Du är bäst ! kom ihåg det.
Alla tider vi haft är helt oslagbara !
Det går inte slå dom, det är omöjligt.
Alla gånger kanske inte har funkat så bra ..
Men det eh inte bara mitt fel ..
Du borde lyssna på mig ibland du oh,
Sen så måste jag lyssna på dig oftare jag också.
Men alla bra gånger då ?
Dom där bästa ?
Vi tänker nog inte så mycket på dom ..
Och om vi gjorde det så kanske det skulle bli bra oftare.
Men så långt har vi nog inte tänkt än ..
Men det kommer komma upp för oss båda någon gång.
Vi båda säger saker när vi är arg, på dåligt humör och sådär ..
Men vad som än händer, så kommer jag alltid älska dig.♥


Jag hoppas du haft en bra dag, :>

//Ebba Mårtensson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0