Norway .. !

Heej ! Nu sitter jag här i Norge och har precis fått internet att funka ! :D
Haha.. Men jag måste sitta ute för att internet ska funka ... -.-
fryser jue fingrarna av mig !! D: svinkallt ju ! >.<
Men iaf.. Idag så har jag åkt bil i cirka 12 timmar ... ^^ inte gjort så mycke mer, men imorn så blir det nog att åka ut med båten och fota ! ;) Ska bli kul ! :D Har vell fotat idag också iofs .. Men blir ju roligare ute på havet ! :)

btw.. Svante(Hildfing någonting), är snart 90år och kör fyrhjuling .. ! Sköning ! :))
Han eh Norsk.. och jag fattar typ inget av vad han säger.. Haha ! :)

Ganska mysigt här i Norge iaf. :) Bara jobbigt när jag inte får som jag vill .. hehe ^^
Men snart så ska jag stänga av, för mina fingrar håller på och fryser ihjäl .. D: och jag vill gärna ha kvar dom ... :'c

Men nu så orkar jag inte skriva mer för mina fingrar dör snart .. >.< så Gonatt :D // Ebba Mårtensson

Kommentarer
Postat av: Jonatan

2011-07-17 @ 09:48:04
Postat av: Jonatan

Ojj, råka skicka en tom kommentar xd Men norge är coolt ;DDD

2011-07-17 @ 09:48:59
URL: http://jonatansjoholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0