Natt inlägg.. :D

Ny fick jag nå ryck och ville läga ut ett kort litet inlägg ! :D
Såhär mitt i natten också ! mysit, mysit .. :3
Haha, men jag har snart plocka fram allt som ska med till Norge ! :)
Jag åker ju om 4-5 timmar så det kan ju vara smart att ha packa klart då .. ^^
Men iaf så hade jag tänkt att vara vaken tills vi åker .. då kan jag ju sova i bilen .. så tare kortare tid .. Right ? :D
(Elr jah .. det känns som det tar kortare tid då .. :3)

Btw, kommer nog bli lite segt med bloggandet i norge .. Men jag ska försöka slänga in ett kort inlägg per dag iaf ! :)
Bilder från Norge kommer sen när jag kommer hem ! :D

Men just nu så gör jag ingenting .. Ska snart stänga av datan och lägga mig i sängen och lyssna på musik ist. :)
Skönt oh slappa lite sådär ibland oh .. ! ;) synd att man nt har nåe godis då .. D:

Och de jag missar av "dag_:" bloggandet tar jag när jag kommer hem ! :)

Men nu så ska jag stänga ner, Gonatt ! :D // Ebba Mårtensson




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0