Ett tag sen..:p

Ledsen för den dåliga uppdateringen, Kommer nog bli ännu sämmre nu när jag ska till Götebrog.
Men Jag ska försöka uppdatera oftare ! :) Ska även försöka slänga upp några korta inlägg från göteborg ! :D
Och "Dag_:" bloggning kommer nog börja om för att jag ska komma igång igen .. xd
Och jag tycker att eftersom detta innlägg blir så kort för att jag måste packa osv, så slänger jag upp en Random bild. :)


Fick bli en som jag gjorde när jag va i Norge ! :)
Men iaf så sticker jag ju till göteborg imorn ! :D Ska bli kul ! :)

Måndag: Åker tåg dit, sen blir det nog att gå in till centrum.:)
Tisdag: Kanske liseberg med släckten, annars blir det shopping. :D
Onsdag: Kanske liseberg med släckten, annars shopping. :D
torsdag: Troligen hitta på nått med släckten, sedan åker vi hem. :)

Och vi ska till Liseberg på tisdag eller onsdag, vi vet inte riktigt vilken av dagarna det blir .. beror på vädret ;)

Men nu ska jag Packa lite, Skriver nog lite mer sen ! :D // Ebba Mårtensson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0