Dag för dag.<3

Dag 1: Någon jag älskar.
Dag 2: Mig för längesen.
Dag 3: Något jag vill ha.
Dag 4: Tre saker jag hatar.
Dag 5: Sommarens underbaraste.
Dag 6: Någonting hemskt jag vart med om.
Dag 7: Något vackert.
Dag 8: Någonting jag vill uppleva.
Dag 9: Någon jag vill träffa
Dag 10: Något roligt jag vart med om.
Dag 11: Något jag längtar efter.
Dag 12: Något jag är dålig på.
Dag 13: Mitt senaste förhållande.
Dag 14: Något jag saknar.
Dag 15: Min klass.
Dag 17: Något jag vill lära mig.
Dag 18: Något om mig själv.
Dag 19: Någon som jag inte har träffat på länge..
Dag 20: tio sanningar om mig.
Dag 21: Mina första vänner.
Dag 22: Något jag älskar.
Dag 23: Någon jag tycker om.
Dag 24: Något jag vill.
Dag 25: Något jag är bra på.
Dag 26: Valfritt.
Dag 27: Det finaste som finns.
Dag 28: Tre personer jag älskar.
Dag 29: Någon jag saknar.
Dag 30: Det fick mig att börja blogga.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0