- Just the way you are -

Heeeej ! Vart en aning seg med uppdateringen ett tag .. ^^
Men nu ska jag få fart på det igen ! :D
Just nu sitter jag och kollar i ljusnan..:') (av en viss anledning)
Hah, låter tröögt ... xD Men iaf, Idag har jag vart i Bollnäs och kollat på brännbollsyran ! :D
Nicet ! :) Var där med Sandrina och Astrid ! :D Men sen var ju Johan och Viktor också me .. :)
Sen kolla jag på Hjalles matcher ! :D Dom vann dessutom båda ;)
Hah, Jag var så trött så jag var helt borta i huvet .. xD Förstår om Sandrina Skratta .. xd
Men snart så ska jag försöka..stänga av datan...
dethär blev ett kort inlägg ... :/

Men ha det ! :D // Ebba Mårtensson

Kommentarer
Postat av: elina sw

För att hjalle var i ljusnan kanske?... ;)

2011-07-23 @ 21:33:17
URL: http://elinainphotos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0