My own little julgran.♥

Sitter och lutar mig tillbaka i soffan nu och ska snart gå och fixa inför imorgon.
Familjen stack ut i skogen och skulle leta gran att ha utomhus, Och det slutade med att vi även fick med en liten gran till mitt rum. Så mysit ! :)
Ska väl pynta den lite senare också, bara jag hittar en stjärna till toppen .. :o
Annars får man vara kreativ och helt enkelt lösa det på nått annat sätt.

Men nu ska jag sätta mig och kolla igenom hela internet efter min jul-outfit.
Den jag ska ha på julafton. För det är ju inge långt kvar, ;)
Och här kommer 3 låtar som kommer underhålla mig minstiden.

Maroon 5 - Moves like jagger


Rihanna - Where have you been



Rihanna - Talk that talk


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0