dålig start..

Myser framför teven med lillebror.
Förlåt för att jag inte uppdaterade igår, men jag var jätte trött...
Så gårdagens kommer idag!

Men idag så har jag bara suttit hemma, nästan halvsovit i soffan .. känns inte bra att börja lovet så :(
Resten av lovet ska jag försöka va uppe på topp, sticka ut me kompisarna o bara hare bäst !
Men imorgon startar jag me o sticka till Stefan, :) blir troligen låg uppdatering. Men då får ni mer på kvällen.

Ja, igår så hade vi våran sista dag innan lovet, vi skulle baka, pyssla och såntdär.
Men jag och Lia sprang runt och fotade istället ! va ganska kul. ;)
Sen tog dom andra kameran och fota när alla bakade osv.
Men dagen va mysig ! jag går då med världens bästa klass ! 7F♥ 7E♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0