You little monster -



Nu sitter man här oh fixar naglarna, blir bara BaseCoat nu .. Men sen så målar jag på nått annat över nån annan dag ! ;) Hittar vell på nå gullit :)
Och imorn måste jag gå upp typ vid 7:00, såhär jäääääääääätte kuuuuul ! >.<
Jag brukar sova till typ 12 annars .. så vi får se hur dehär går .. xd
Kommer såklart blogga på vägen till furuvik ! :) använder mobilen då, ;) smart tjej här (a)
Men det blir lite fail nä det gäller rubriken när man ska blogga från mobilen .. så det bara blir nått .. xD
Ser helt mysko ut ju .. xd
Men jag kommer ha med kameran ! :) (lilla) så det kommer säkert komma nån bild därifrån i nått inlägg senare imorn kväll nån gång, :) får vell se hur det blir. :d
Det kommer nog inte bli nå bildinlägg under dagen .. för det segar sig ^^
Men jag ska sörsöka slänga upp några korta inlägg ändå ! :D
ska göra mitt bästa. :)


// Ebba Mårtensson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0