The time -



Sitter oh fixar naglarna ;)

Dagen tillbringades i bollnäs med Mats, Kalle oh Lia ! fett kul ! :D
Vi stack på marknad, osv. Stack på max oh skulle köpa lyxshake .. oh bara för att jag skulle köpa en så va glassmaskinen sönder .. !? D: Känns ju lite taskigt .. :c
Sen sprang vi vell runt lite överallt .. x'd
Sen va vi på Åhlens ! köpte 3 nagellack, :3 kännde att jag behövde dom ^^
Så nu andvänder jag såklart dom ! :)
Och sen när jag kommit hem så hann jag typ va hemma i 10sekunder, sen kom Olivias familj hem till oss, :)
Jag fick en såhääääääääär stor låda med BASSETT'S soft Winegums ! :'D
Så nu har jag mycke godis om jag blir sötsugen ! ;) Haha, :D

Är snart klar med naglarna också ! :) pallar snart nt mer .. xd känner mig lat, :3
Och efter jag är klar med dom så lämmnar jag datan oh myser ner mig i sängen ! :)

Btw, köpte ett H till halsbandet idag ! :D

E = Ebba
H = Hjalle<3

Nöjd också ! :D bästa köpet idag då, :3


// Ebba Mårtensosn



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0