Svar på frågestunden !

Hur träffade du Hjalle ? :'3 <333 - Jag minns faktiskt inte .. Men vi träffades när vi va små, sen så tappade vi kontakten .. sen så fick vi kontakt igen genom en kompis ! :)

Hur blev du och Hjalle tsm ? - Vi började smsa mycke .. sen slutade det såhär ^^

hej, vad gör du?
vad gjorde du igår kl.22.59?
vad gör du om 89 år?

- sitter och svarar på frågor ! :) satt vid fb :d Jag ligger nog begravd då .. Jag blir nog inte över 100år. men man vet ju aldrig ;)

Hur länge har du oh Hjalle vare tesammans ? :D - Just nu, 2månader 3veckor oh 4dagar :) 3månader på söndag ! :D

hej, jag fattar inte om det är här eller vart det är man ska ställa frågor..
men du MÅSTE svara ärligt, har du haft sex någon gång
- tyvär så svarar jag inte på så privata frågor på bloggen :p


Sen så hade jag fått 2 frågor till men tyvär så hade tiden gått ut då :/
Men jag hoppas att ni eh nöjda med era svar ! :)


//Ebba Mårtensson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0