SVAR FRÅN FRÅGESTUNDEN ! en dag försenade.

1. Visst är jag tuff? :3 - Klart ;)
2. Läser du min blogg? :D - Varje dag ! :D
3. Kan du länka min blogg? :DDDDDDDD - Klart jag kan ! :D http://JuliaWesterberg.blogg.se
4. Hur lång är du? - 171,5
5. Vad heter dina kaniner? - Muffin oh Biscuit :)
6. Vilken musikstil har du? - lyssnar på allt möjligt ! så jag har nt direkt nån speciel stil ..
7. Om du bara fick välja en, vad är Hjalle: Söt/Snygg? - båda. Jag kan nt säga nått annat.
8. Gillar du godis?
- JA ! Jag rent av älskar godis ! kan föklara min mage .. Men jag älskar godis !! :D
9. Vad gör du på kvällarna? - Det är helt olika ! :) Men såklart så bloggar jag !
10. Vad gör du på dagarna? - Helt olika de me ! ;) Beror på vad jag känner för,
11. Anser du att du är modig eller feg? - Jadu .. i övrigt kan jag va modig .. Men jag är väldigt feg när jag är nära dom jag bryr mig om aldra mest ! det kan jag erkänna ! men det är för att jag inte vill göra bort mig ..
12. Har du en rumpa? (: - Det kan du räkna me ! ;)
13. Har du öron? (Ibland hör du inte så bra.. xD) - jaoo .. Men problem med hörseln dock .. :/
14. Tacobuffé vs. Kebab !!! - svårt .. blir kebab ! :)
15. Julia Westerberg vs. Abadamrabam Olsson!! - Ambadamra ofc ! ;)
16. Ärligt: Är du smart? - Olika .. ganska smart när jag är i skolan ! :) Men när jag nt är där .. neeeh ... x3
17. Tycker du jag är snäll? :D - Ja ! :')
18. Gillar du att fiska? - Ingen favorit .. Men det ät kul ! :) men nt på för djupt vatten .. då ehre leskigt .. ^^
19. Vill du tälta med mig nångång? :D - JA ! :D
20. Vad är det för dag idag? Nu.. Lördag ! ;)

1. Hur länge har du varit tsm med Hjalle ? :dddd <333 - 3 Månader nu på måndag ! :3

1. Vad har du för favoritfärg? - ROSA ! ROSA ! ROSA !
2. Vad tycker du om mig? - Du är underbar bebi ! <3
3. Varför började du blogga? - Jag läste/läser mycket bloggar och jag tyckte det verkade kul, :)
4. Vilka bloggar läser du? - Tar inga längkningar nu. Stina Englund, Foki, Kenza, Nellie B, Julia Westerberg, ANSK-B, Paow och fler ! :)
5. Vad har du för mobil? - En mörkrosa HTC smart. Ingen jag tycker om direkt .. xd
6. Vad heter dina syskon och hur gammla är dom? - Fredrik "Fredde" Mårtensson. 10 år :)
7. Varför vill du gå på skolan lust och lära och inte granberg? - Jag har inget emot granberg ! Men jag fick nt gå där heller .. Om jag inte kom in på lust och lära så skulle jag få gå på Arbrå-skolan pga att det var den närmaste skolan. Vi sökte till lust och lära för att vi tyckte det var en bra skola och vi känner rektorn, sen känner jag många som går där och alla tycker det är jätte bra där ! :) osv .. x3
8. Choklad vs. Lakrits? LÄTT CHOKLAD ! Jag har aldrig gillat lakrits .. uscha ne .. ^^
9.  Har du många kommentarer på din blogg? xd - Neh .. nt direkt .. ;/ tycker det skulle kunna vara fler !(Y)
10. Kan du inte lägga ut lite bilder på dina outfits? :) - Jo ! :) Har även funderat på att börja lägga ut "Dagens outfit" ! :D Men tyvär så kommer jag kanske inte hinna lägga ut varje dag isf.

1. hur många läsare har du haft den här veckan ?
- Har ännsålänge haft 152 unika besökare, :p

PLUS dom här 2 frågorna som igentligen kom för sent, Men bara för att jag svarar på frågorna senare än vad jag skulle så svarar jag på dom me ! :)

1. hur tycker du Hjalle är? ;dd <3 - Snäll, söt, rolig, T U F F .. eh .. helt underbar ! :')
2. vilka är dina närmasta vänner!?:D<3 - Jadu .. har många .. Men vissa känner jag vell bättre än andra osv .. Lia, Stina, Hjalle, Johannes, m.fl ! :)



Kommentarer
Postat av: Lia Westerberg :*

OFTA DU VÄLJER HAN FÖRE MIG -.-

2011-08-21 @ 12:23:01
URL: http://juliawesterberg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0