Ny Header !



Satt och slarva ihop en ny header idag ! :) Inte så bra, men bättre än den förra !!! :D
plus att den eh rosa. ;)
Idag har man inte gjort så mycke .. bakat, bränt handen i ugnen(hur man nu lyckas me de xd) .. och latat mig ... xd
Jag måste komma igång med nått att göra när jag har tråkigt .. jag kan ju inte bara sitta inne ! xd
Vad jag eh lat ! xD måste hålla på mer med mina hobbies ! :) så jag inte tappar det, :)

Dagens fråga, Vad har ni för intressen/hobbies ? :)

Ni kan även vara gulliga och svara på frågorna i det tidigare inlägget ! om ingen svarar så kan jag ju inte ändra på nått :/
Men iaf, nu ska jag gå och duscha ! så skriver ett kort inlägg senare ! ;)


// Ebba Mårtensson

Kommentarer
Postat av: Kristoffer Fröjd

vem gjorde headern ? :) <3

2011-08-04 @ 22:31:15
Postat av: Gissa vem!!!!! Skoja... Lia :D

MEN DE GÅR JU INTE ATT ÅKA SKIDOR PÅ VINTERN DIN NÖT :(((((((( eller jo, men ändå!!!! D: <oändligt

2011-08-04 @ 22:35:00
URL: http://juliawesterberg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0