I like my beat fast -




Har precis kommit in, Har solat ! sen har man ju städat också .. -.-
Men det eh som de eh .. -.- men nu eh jag typ klar me de. blev orbaden i typ en timme imorse, Ingvar tänkte slänga i mig .. sen så försökte Frida oh Fredde dra ner mig från bryggan ... xD lyckat !

Nu tycker jag att ni ska svara på frågorna på förra inlägget ! :o

Men iaf, dagen har vell vart bra..... :p ska vell chilla resten av kvällen. :) sen vet jah inte hure blir imorn.
Sen på fredag drar jag iväg till furuvik ! :) Sen på lördag och söndag vet jag nt riktigt .. änn ! ;)
Haha, ska vell hitta på nått .. har ju iaf planer :)
Annars blr det vell att bara vara hemma. :p då får jag vell jobba lite på solbrännan .. :)
Den där solbrännan som inte vill fastna verkar det som .. ;o
Haha !


// Ebba Mårtensson



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0