a girl like me ? -

I'm home !
Kom hem för en stund sen, Jag mamma oh fredde åkte bil ^^
Har haft det skit kul ! behövde verkligen dehär nu ! :)
Jaop, vad mer ska man säga ? HUSBÅT FTW !

Jag, Bea, Roger, Lasse
m.fl gick oh tände marschaller längs HELA ORBADEN ! ;)
Min tändare funka inge bra .. så jag hamna sådär lite efter, ^^
jaooop... ska snart sova, imorn blire chill .. eller nått sånt,

What I do is just wrong, I wish I could make right a single time ..
Now that I know what I need, what I love ..
We are perfect together, you must understand ..
As another need oxygen, I need you.
As another love life, I love you.
Once you understand that, then everything will fall into place again.



//Ebba Mårtensson


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0