110% ärliga svar ! 4 frågor.

Är du modell eller nått liknande?
Nej. Men folk har frågat mig det här förut också, Men förstår inte varför, :p
Jag har aldrig vart och kommer aldrig bli ! Och så är det, :)

Vad har du för hårfärg igentligen?
Jadu .. Jag har typ mörkblondt hår, :)
Tror jag ^^ Inte helt säker eftersom det har vart sommar nu och det blivigt lite solblekt.
Men jag har mörkt underhår !Har alltid haft det, medans jag har haft alldeles blont uppe på huvet! ;)
Men sen färgade jag brunt .. kommer nt ihåg varfvör, Men efter det blev mitt hår mörkare ..
Så jah .. Jag vet helt enkelt inte.. ^^

Var bor du?
I Vallsta, En liten by utanför bollnäs ! :) ligger vell sisådär 23 minuter från bollnäs ;)
Lägger tyvär nt ut nån adress/kontakt uppgifter här på bloggen.
Isf får man ta kontakt med mig personligen, :)

Vem var din första pojkvän? :3 <333

Jag tror det va Linus .. Och vi var sisådär 4-5 år då ..  Så ja, det va min FÖRSTA pojkvän ^^
Idag är vi vell ganska bra vänner, Vi sitter ofta och drygar med varann .. xd Haha!
Sen så Umgås våra föräldrar mycket ! Så vi åker t.ex till furuvik me dom, Vi gjorde det i år ! :)
Sen så har vi åkt till sthlm med dom .. Vi firar såhär nyår ihop :)
Men Linus och jag .. Jah .. Vi är nt så bra vänner..xd

Det var dom här fyra frågorna som blev fram slumpade ! :)
Hoppas ni är nöjd med svaren ! :D



//Ebba Mårtensson

Kommentarer
Postat av: WEAOFC. ;o

du färgade brunt för carmen! :D <3

2011-08-22 @ 17:16:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0